آخرین اخبار
کد مطلب: 124805
ثبت نام اعتکاف در شهرستان لردگان آغاز شد
تاریخ انتشار : 1396/01/15 11:54:07
نمایش : 2217
آغاز ايام البيض ( اعتکاف) همزمان با ولادت حضرت امام علي (ع) 22 فروردين 96 در شهر لردگان و پنج بخش شهرستان لردگان برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت اسلام انصاري امام جمعه لردگان در جمع شوراي اعتکاف شهرستان، اعتکاف را تمرين انقطاع از غير خدا و پيوستن به خداوند متعال برشمرده و گفت: فرهنگ اعتکاف بايد هم از لحاظ کميت و هم کيفيت گسترش پيدا کند و اين امر در بين مردم بويژه قشر جوان تبديل به فرهنگي نهادينه گردد.

ايشان خاطر نشان کردند، بايد کوشيد تا از تمام ظرفيت هاي مادي و معنوي اعتکاف به نحو احسن استفاده و اوقات جوانان را به سمت حلقه هاي معرفتي دين شناسي و کاربرد آن در زندگي روز مره سوق دهيم  تا فرد بتواند آثار معنوي آن را در زندگي خود حس و در مواجهه با غفلت ها متوجه تغييرات آن گردد.

انصاري، از خيرين خواستند تا کمک هاي مادي و نذورات خود را براي پوشش همه جانبه و حمايت از معتکفين در نظر بگيرند چرا که اين اعتکاف به همه بويژه قشر جوان جامعه تعلق داشته و همه به نوعي باني و صاحب اين جلسه مي باشند.
در ادامه اين جلسه، اعضاي اجرايي ستاد اعتکاف به نحوه و چگونگي برگزاري اين مراسم معنوي پرداختند و هر کدام از اعضاء  پيشنهادات و نظرات خود را اعلان کردند در ضمن بنابراين شد معتکفين مرد در مسجد آخوند شهر لردگان و خواهران در مسجد اعظم لردگان به برنامه اعتکاف امسال بپردازند .

گفتني است  آغاز ايام البيض ( اعتکاف) همزمان با ولادت حضرت امام علي (ع) 22 فروردين 96 در شهر لردگان و پنج بخش شهرستان لردگان برگزار مي شود. که معتکفين مي توانند با حضور در سازمان تبليغات شهرستان لردگان براي ثبت نام اقدام نمايند.

انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس